ticket ile bilgilerimi verdim ve kurulum sizin tarafinizca yapildi, tamamdir denildi fakat yine olmadi, dedigim gibi ben zaten uzman degilim, olsaydim bu tur yazilimlara ihtiyac duymaz manuel yapardim islerimi, ayrica destek tarafindan dedigini gibi uyarilmadim.
konuyu uzatmamak kaydi ile v1 icin ek ucret odememiz gerekiyor mu? gerekmiyorsa hosting icin talep ettiginiz 35tl yi paypal uzerinden odeyeyim ve kullanmaya baslayayim.
biz satmıyoruz hocam hostu
bilgi verdim pm ile