kaspersky daha ucuz yollu bisi yok mu hocam ?
Kaçak Lisansların satışı yasaklandı. Geçtiğimiz senelerde 10 TL den lisans satıp patlatanlar çok oldu.. O sebeple çok aşağı fiyatlara ürün bulmanız zor.
Evet hocam küçük yazınca sonradan farkettim
Sorun değil hocam.
Satış GÜnceldir.