RePLa_42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaspersky daha ucuz yollu bisi yok mu hocam ?
Kaçak Lisansların satışı yasaklandı. Geçtiğimiz senelerde 10 TL den lisans satıp patlatanlar çok oldu.. O sebeple çok aşağı fiyatlara ürün bulmanız zor.


FurkanTuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam küçük yazınca sonradan farkettim
Sorun değil hocam.

Satış GÜnceldir.