evet haklısınız firma bilincine sahip olup keyfi olarak format atmayıp da 4 gün müşterilerini mağdur etmeyen, düzgün hizmet veren firmalar da var
O firmalara sözümüz Yok. Haklısınız Sunucuda çatırdamalar varken format atmak yerine sunucu tamamiyle çöktüğü zaman format atmak vardı diimi ?
şikayet konusuna mesaj yazmakta teretütlüyüm ama her firma senin gibi yapsa bizde kaliteli hizmet alsak ne güzel olur
Buyrun bekleriz
zaten %99 uptime garantisi varsa ve %50' ye kadar düşmüşse bunun yasal bir tazmini olması gerekmez mi?
(bilgim olmadığı için soruyorum)
Normalde %99 üzeri uptime oranımız var sadece 5 günlük süre zarfı boyunca %50 civarı bir uptimeye sahip olmuştuk. Şimdi tekrar %99 üzeri uptimeye devam. Eğer bunu yıla vurarsak 5günlük %50 tahminice %99.1 li bir uptime oranına sahip olmuş oluyoruz. Yıl bazında problem olmuyor çok şükür