TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sahibindene ilan veriyorsanız, ya yamuk ya da arabanın hiçbir yerini göstermeyen resimler koymalısnız. mesela küllüğün resmini çekip koyabilirsiniz araba resmi diye. bu işin raconu bu.
haklısın kardeşim inan haklısın bende bunu anladım sahibinden'e kim ilan koyuyorsa ya yamuk (benim gibi) ya hiç olmayacak yerini çeker koyar, yada farını çeker koyar araç ise

neyse konu başka yerlere kaymasın..

Takasım günceldir..teklifler geliyor ama pek olumlu bakamıyorum bildiğim siteleride yollayanlar var ama gelir 1500 tl altı olmayacak arkadaşlar lütfen..

bu aracıda site gelirlerimden aldım zaten ayrıca bir site daha alıp güce güç katıp üst model araç alacağım.. amacım budur yada almayacağım bir süre şirket aracı yeter