Logoskop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba,
Uzun süredir tasarım yapmıyorum. Piyasa hayli düşmüş. Ama aynı orantıda kalite de düşük ucuz logo tasarlayan arkadaşlarda. Farklı bir sektörde çalıştığımdan ötürü pek zaman ayıramıyorum tasarıma ancak yeniden başlamak istiyorum. Sanırım güzel bir kampanyayla geleceğim. Fiyatlarım yüzünüzü güldürecek emin olabilirsiniz. Kalite istiyorsanız biraz bekleyin derim.

Referanslar patlamış kısa süre içerisinde güncelleyeceğim.
konunuzu okudum rakip olarak ekmeği sizinle bölüşmekten mutlu olurum. Daha önce fiyatlar nasıldı bilmiyorum ama şimdi rezalet. Umarım insanlar artık fiyat değilde kalite arar duruma gelirler.