Konu
Her R10.NET Üyesinden 10 TL Para İstiyoruz :)
12-09-2013, 21:09:19
#3
Dzyn3
Çalışma teslim alınmıştır. Gayet güzel ve başarılı bir çalışma çıkarıldı. Aldığı ücreti fazlasıyla hak eden bir çalışma oldu. İleride kesinlikle tekrar çalışacağız.