
Çok güzel yer bu bayram geze geze gideceğim ALLAH kısmet ederse..
Bu sahil kısmını görmedim merak ediyorum konaklayacağım ALLAH kısmet ederse.
İnşallah diyelim. Giresun'a giden yolumuz biraz sıkıntılı dikkatli gitmenizi tavsiye ederim. Giresun da çok güzel yeşiliyle, deniziyle.