Hiç bir yararı yok. Sadece zaman kaybıı..
neymiş zaman kaybı olan acaba zaten eklentinin kendisi otomatik imleme programı

nasıl zaman kaybediyorsunuz anlamadım. hani para kaybı desen anlarımda ^^
konu ile ilgili yoruma gelirsek bende aldım eklentiyi içinde 29 hesap mevcut. sonuçta imleme yıllardır yapılan bişey twitterdaki facebooktaki linklerin pek zarar getireceğini düşünmüyorum. ama yığarsanız yüzlerce hesap değişik değişik yerlerden çok abartıya kaçarsanız sorun çıkabilir.
benim size tavsiyem böyle az olsun öz olsun oraya imlesin.
elle yapacağınız imlemede sonuçta imleme yani ben öyle elle melle yapmakla uğraşamadığım için aldım eklentiyi gayette iyi.
eklentinin içinde değişik fonksiyonlar var spinleme gibi. bunu size eklenti yapımcısı sunmuşmu sunmuş. sen tek şablonda abartı gönderim yaparsan tabi bazı sorunlar olabilir.
eklentinin amacı ne? imleme yapmak.
eklenti ne yapıyor imliyor.
gerisi senin backlink plan ve programına kalan bir durum.