Hem her mesajında girmeyeceğim diyorsun hemde irdeleyip duruyorsun giriceksen giricem de ona göre detay verilsin girmeyeceksen neden bu kadar sorguluyorsun.
Kendini kandırıp bizide sala k yerine koyma!

Konu başlığı için rapor ediyorum değiştirilsin.