Eve yeni geldim. Maillere henüz bakamadım arkadaşlar. Herşey ile ilgileneceğim.
Translate Normal Üyeliklere Eklenecek. onu unutmuşum
Hocam bende botla ilgileniyorum,mesaj attım,mail attım ama dönüş alamadım. Müsait bi zamanınızda ne yapmam gerektiğini yazarsanız halledeceğim