Konu
En Yakın Arkadaşım!! Böyle Olmamalıydı!! :(
12-09-2013, 01:02:28
#3
sewakldawk
Hayatımda hiç kavga etmedim, şiddete kesinlikle karşı olan biriyim ama böyle bir olayla karşılaşsam kesinlikle o herifin ağzını burnunu kırardım.