Lambaları açıp kapatıyoruz ya işte o dokunmatik ekran olsun. Ses seviyesi gibi ışık seviyesi olsun. El ile azaltılıp arttırılabilsin. Bu şuanda oluyor ama esas vurgulamak istediğim dokunmatik bir ekran olması.