SuD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu soruyu bir arkadaşımın adına sormaktayım. Kendisinin R10 üyeliği olmadığından benden rica etti.

Şimdi kendisi yurtdışından sanal olarak işlem yapıyor. bunlar sunucu ödemesi + oyun parası alımı + hosting işlemleri + yatırım vs..... gibi işlemlerle yurt dışına SWİFT ile 10 günde bir 3-5 bin dolar göndermektedir. Şimdi bunun sonucunda maliyeden ya da bankadan herhangi bir sorun olur mu? Bankanın kapanması yada ne bileyim herhangi bir soruşturma falan? aylık 10-15 bin dolar civarında bankasından çıkış oluyor yurtdışına kısacası
Bankaya gelen aylık tutar 4000$ aştığı zaman birde internet üzerinden gelir ise iş değişir.Göze çarpması durumunda vergi dairesinden 2 kişi kapısını çalar ne iş yapıyorsunuz'da bu kadar para giriş ve çıkış yapıyor der.