benerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel olur
Şimdilik basit birşekilde Report kısmına kırmızı yazı ile koymuşlar
Hala geliştirilmekteymiş

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:42:23 -->-> Daha önceki mesaj 18:39:18 --

@benerci nickli üyemizin kendi sitesinde yazdığı tanıtım yazısından dolayı teşekkür ederiz.

http://3dfilmindir.eu/orjina-3d-half...bekliycez.html