Merhabalar facebook üzerinde bir yarışmada toplu olarak oy kullandırılacaktır. Yapılması gereken sayfayı beğenip sayfanın içindeki uygulamadan "Vote" kısmına tıklanmasıdır.

Bu işi toplu olarak yapabilecekler PM ile ulaşırsa sevinirim.