volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıklayında bizde bilelim neresi saçma ?
Sütaş;

Sevgili müşterilerimiz canımız sıkıldı diye sütlere boya kattık ve hiç bişey anlamadık bu yüzden özür diliyoruz.
Herkeze 5 kilo süt hediye ediyoruz.

Güle güle için.