Konu
Şikayetçiyim.
11-09-2013, 17:11:10
#8
Yandas
volkans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açıklayında bizde bilelim neresi saçma ?
Sütaş;
Sevgili müşterilerimiz canımız sıkıldı diye sütlere boya kattık ve hiç bişey anlamadık bu yüzden özür diliyoruz.
Herkeze 5 kilo süt hediye ediyoruz.
Güle güle için.