Ben de ikinci öğretim okuyanlardanım. Çok da keyiflidir, gene üniversite okusam ikinci öğretim okurdum. En erken ders 5de başlardı, en geç 11de biterdi. Yeri gelir 7de gider 1 saat durur çıkarsın. Sabahın köründe uyanmak gibi bi derdin olmaz. Gece yaşamak daha güzel geliyor bana bilmiyorum, daha sakin oluyor. Eğitim açısından hiçbir fark yok. Harç olayı biraz fazla lakin yıl sonunda %10a girince gündüz parası ödüyorsun. Onu da o şekilde aşabilirsin. Sınavları gündüzlerden alırdık genelde o yönden de avantajlı sayılabilir