0,9 çok değil ki

ben %7 ile 1.5 yıldır ödeme alıyorum sıkıntısız...

ya birisinin kurbanı olduğuz devamlı tıklamadan dolayı

ya da siz kendi reklamlarınıza çok tıkladınız...

geçmiş olsun