merhaba bebekoyun ilgili sitem var site az girilsede cok tıklama oluyor google bundan dolayı banladı sanırım ne yapmalayım bir hafta olmus adsense hesabı açalı
Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın
AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.
Hesabınızın yayıncı ağında tutulması reklamverenlerimiz açısından
gelecekte mali açıdan zararlı olacağından, hesabınızı devre dışı
bırakmaya karar verdik.

Bunu, reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın
çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olarak uygulama
düşüncemizi anlayışla karşılamanızı rica ediyoruz. Bunun sizin
açınızdan sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve anlayışınız ve
işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

Hesabınız veya yaptığımız işlemler hakkında sorularınız varsa, lütfen
bu e-postayı yanıtlamayın.
https://www.google.com/adsense/suppo...er=57153&hl=tr
adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

bu sekilde uyarı gönderim kapatmıslar nerde hata yapıyorum arkadaslar ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:04:49 -->-> Daha önceki mesaj 13:44:30 --

itiraz bulundum
Google AdSense'le bağlantı kurduğunuz için teşekkür ederiz. Kayıtlarımızı inceledik ve hesabınızın geçersiz tıklama etkinliği nedeniyle devre dışı bırakıldığını belirledik.

Daha fazla bilgi edinmek için, AdSense Yardım Merkezindeki devre dışı bırakılan hesaplarla ilgili sık sorulan soruları inceleyebilirsiniz: https://www.google.com/adsense/suppo...y?answer=57153.

Saygılarımızla,

Google AdSense Ekibi

ben tıklamıyor cocuklar tıkladı diye kapatılırmı yani haksızlık değilmiya