Smashing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
afişlerinizdeki yanıltıcı başlıklarınız bitti, birde forumdaki başlıklar kalmıştı zaten.
Kesinlikle size katılıyorum. 2 yıllık digiturk üyesiyim. Askere gideceğim için iptal ettireyim dedim aradım Müşteri hizmetlerini kadın bayram bey taahutunuz dolmamıs eylül 5 inde dolacak dedi ozaman ararsanız iptal edilir dedi. Eylül 5 oldu aradım bayram bey herhangi bir iptal girişiminiz olmadıgı için taahhutunuz yenilenmiştir dedi o anda agzıma gelen küfürü saydırdım kadın iptal ederseniz taahhut bozma bedeli yansıyacak falan dedi toplamda 45 tl öderken ne hikmetse son faturam 87 TL geldi . kesinlikle digiturke bulaşmayın .