Kardeşim futbolu takip etmiyorsunuz sonra insanları burda umutsuzluğa sokuyorsunuz , 2 sıfır yendik romanyayı isterse 500 gol atsın biz tüm maçları kazanırsak romanyanın üzerinde bitiricez , macaristan hollandayı yenemez deplasamanda , biz hollandayı evimizde yenelim playoff a kalırız
Puan eşitliği halinde genel averaja bakılıyor. Sonra atılan goller. En son ikili averaj. Yani Romanya averaj olarak bizi geçtiği an kalan 2 maçı kazanmamızın bir önemi yok maalesef. Genel averajda şuan avantajlı durumdayız Romanya'ya karşı. Çok fantastik sonuçlar almadıkları sürece geçemezler ama isterse 500 atsın diye birşey yok. Bizim için Hollanda maçı kadar önemli Estonya maçı. Atabildiğimiz kadar gol atmamız gerekiyor. Macaristan da Hollanda'ya karşı puan kaybettiği zaman son maçımız tam bir final olur. Hollanda'yı yeneriz ve hayat bayram olur.