furkanturkyilma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Azat abiyi eskiden çalıştığım bilişimin sahibi sayesinde tanımıştım, iyikide tanımışım. Herzaman bana kendi öz kardeşi gibi davranmıştır. Diyeceğim şu ki, gözünüz kapalı bir şekilde Azat abi ve ekibiyle çalışabilirsiniz.
Güzel yorumun için teşekkür ederim Furkancım.

Bu arada yeni donanımın hayırlı olsun