gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
klasik alt üyelik sistemli bişey buda.

KANMAYIN BÖYLE ŞEYLERE, KENDİNİZ İNANDIYSANIZ DA BAŞKALARINI DA ÇEKMEYE ÇALIŞMAYIN.
Neye Çekmeye Çalışmayım Dolandırılıcıkmı yapıyorlar hırsızlıkmı artık şunu aşın lütfen hiç emlak şirketlerinde çalışan bir tanıdığınız olmadı satış yaptıkça %1-5 arası komisyon alırlar,satışlarına bağlı olarak liderlik ünvanı alırlar ve kendilerine bağlı ekiplerindende kazanç sağlarla dünyada herkes bu sistemi kullandığı halde Türk Milletinde aman tuzaktır yok sahtekardır planlara bir bakın size çalışmadan zengin olmayımı vaad ediyor yoksa ekibiniz büyüdükçe belli oranlarda komisyon almayımı hadi onuda geçin P.O Burger Kingi çeşitli markaların alt bayilerinide görmediniz burda saçma sapan ürünler sattırmıyorlar vede tatilini zaten alıyorsun istersen sadece tatile git indirimlerini kullan engel olan birşey yok ki avondan bile binlerce tl kazanan insanlar varken tatil ve otel neler yapmaz ki çalışan ekibini büyüten insanlara tekrar ediyorum havadan para kazanmak değildir bu iş ama yıllardır bu işten değişik sizinde gördüğünüz binlerce sektör varken ön yargılı olmak anlamsız çünkü işine yaramıyacak birşey almıyorsun tatil acentesi mantığıyla çalışıyor siz sevmeyin yada katılmayın ama bilmiyorsanız karalamayın lütfen iyi günler dilerim