eyw hocam kusura bakmayın lütfen
eyw ramazan kardeşim kaybettik sanırım benıde

Ama senıde kaybewtmek yakın gibi yenge ile hala devam ediyorsun sanırım.
teşekkürler kardeşim
Aynen dost

Çok şükür devam

inş. bizimde bir problem olmazsa 9. yılda resmi bişeyler olacak gibi gözüküyor

(3 yıl var

)