The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyw hocam kusura bakmayın lütfen




eyw ramazan kardeşim kaybettik sanırım benıde Ama senıde kaybewtmek yakın gibi yenge ile hala devam ediyorsun sanırım.



teşekkürler kardeşim
Aynen dost Çok şükür devam inş. bizimde bir problem olmazsa 9. yılda resmi bişeyler olacak gibi gözüküyor (3 yıl var )