cengizx'e fazla yüklenmeyelim arkadaşlar. Beyefendi piyasayı bilmiyor olabilir, doğaldır.

https://www.r10.net/is-verenler/11187...urekli-is.html

İş verenler bölümüne de konu açmış kendisi ve 2 arkadaşımız ilgilenmiş. Bize laf düşmez :P