roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaşlar birçok oyun projemiz bitti ve artık yeni ve kaliteli unity3d, flash, html5 ile destekleyeceğimiz fakat yinede text tabanlı olabilecek bir oyun yapmayı planlıyoruz.
Oyunun konusunu belirlemedik ne tür bir oyun yapalım ne tür bir oyun tutulur veya istekleriniz nedir bizlere söylerseniz fikirleriniz doğrultusunda iyi bir oyun çıkarmak istiyoruz...
Oyun oynamak çoğu zaman boşluğu doldurmak, boşa zaman geçirmek olarak nitelendirilir.

Oyunlardaki eğitici yönlerden maksimum fayda sağlanabilirse en iyi eğitici-öğretici araç olur şüphesiz.

Düşünün bir kpss oyunu var. Kpssye oyun oynayarak hazırlanıyorsun. Öyle bir oyun ki zorlu görevleri geçmenin tek yolu var "dersine iyi çalışmak".

(İlgilinizi çektiyse yıllardır bu konu üzerine bir düşüncem var, istediğim şeyi yapabilirseniz konuşalım.)