Konu
Sonunda Evleniyorum :P
11-09-2013, 00:45:00
#6
Ekpyrosis
The_joker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk okul 4. sınıf dan beri..
Eyw kardeşim sağol
Araliksiz mi :-D
Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.