Resim : http://n1309.hizliresim.com/1f/b/sk9xt.jpg

Ayağım yarım tonluk araçla duvar arasında ezilmişti. 8 gun önce alçılanmıştı.

Bugun alçıyı açtım. ve Ayağımın son durumu bu halde.

Hap map kalmadı hepsi çoktan bitti.

Doktora gitmedim cunku alçıyı kendin aç eger uzerine basamıyor olursan gel demişti.

Alçıyı cıkardım ilk önce korkudan basamıyordum üzerine ama yavastan basınca sıkıntı yokta fazla ama yine iğnelenmeler oluyor aşırı derecede.

Krem felanda vermedi. Çok yaşı ilerlemiş bi ninem ayagına akciger bağla 2 3 gune kadar geçer rahat ol olum felan dedi.

Yarın gidip akciger alıp baglıyacam bakalım.

Eskilerin bildiği illaki vardır.

Bu arada bus tedavisini hala uyguluyorum onu bırakmam zaten.

Ama ayak benim degil gibi sanki. böyle odun gibi bişeyi kaldırıp indiriyor gibiyim. tam vucut alışamaddı heralde