Yahu arkadaşlar artık şu "insanlara bişeyler ispatlamaktan yoruldum" lafını bi kenera bırakın. aLKadraz, nelphi, aprisebil bu adamlarını az çok tanıyanlar yazılarına değer veriyor çok şeyler çıkartıyor. Meyve veren ağaç taşların misali sizin bi yazınıza sırf muhalefet olsun aaa bakın bende bişeyler biliyorum diye muhalefet eden çıkabilir (aklı başında eleştireleri katmıyorum tabiki) sizlerin onları kaaleye alıp paylaşımda bulunmamanız bile bana göre abesle iştikaldir.
Aynen katılıyorum size. Çoğu zaman gereksiz muhalefetler olunca benimde çok canım sıkılıyor yorum yazmak bile yazmak istemiyorum hele dünkü siocular gelip burda buda sorumu gibi buda cevapmı gibi yorumlar yazmaları beni çok sıkıyor. Lakin sonra elimden geldiğince burdan yada özel mesajlardan insanlara bildiklerimi aktarıyorum. Yani bazen öyle pmler geliyorki onların sordukları ile çok şey öğreniyorum

Bilgi paylaştıkça çoğalır bu söze çok inanıyorum