Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bildiğiniz üzere bankalarda otomatik ödeme talimatı verene çeşit çeşit kampanyalar oluyor. Peki otomatik ödeme vereceğimiz fatura hesap sahibinin üzerine mi olmalıdır yoksa babamızın/annemizin veya başkasının faturasını otomatik ödeme ile ödeyebilir miyiz ?