gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maç yayını çok kötü ya özellikle ses

Birde volkanın formasına dikkat eden var mı ?
Arkasından isim silinmiş birde Türk Bayragı yapıştırma acele yapmışlar gibi formaya
ben yazıcaktım şimdi aynen volkanın forması ne öyle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:47:39 -->-> Daha önceki mesaj 21:43:54 --

macarlarda atmış bu arada