Bence soymuyor hocam.30 tl çok fazla değil,ben şahsen yabancı bir firmaya güvenmem.Parayı alsa hostu siteye kapasa ne yapacaksınız?
Bir türk host firması böyle yaparsa en azından o parayı onu r10 ve diğer tüm webmaster forumlarında banlatarak ve rezil ederek yapabiliriz.Sitede sorun çıksa adamlar tam olarak yardımcı olamaz falan.Bence ihs 30 tl'nin hakkını ödüyor.
o konuda çok rahat olman lazım. türkiyedeki firmalar müşteri sayısı bakımından yabancı firmalarla yarışamaz bile. bundan dolayı yabancı firmalar hizmet kalitesine çok daha dikkat ederler.. insanlar alışkanlıklarını kolay kolay bozmak istemez. bundan kaynaklanıyor biraz : )