IGUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şunuda eklemek isterim ki bi sonraki bölümün başında çok etkileyici veya hikayeyi açığa çıkaran şeylerle başlaması gerekiyor çünkü bölüm çok amatörce bitti bi anda aksiyonun ortasında tak diye bitirdiler, ki bb ekibi böyle bir hata yapmaz bence yine ters köşe yapacaklar bizi
Beklemek de zor geliyor açıkçası. Ben yeni sezon başlayınca saçı sakalı uzamış WW' yi daha çok görürüz sanmıştım fakat son 2 bölümde çarpışmayı göreceğiz gibi duruyor.
İnşallah mükemmel bir final yaparlar da Breaking Bad' a yaraşır bi bitiriş yapalım. Lost' a dönmesin de olay