ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırdır hocam dalgamı geçiyorsunuz? / 100bin dolar demedim ben 30 bindolar dedim oda maks hedefimiz zaten


hocam iyi araştırın ayda 30 bin dolar demek 60 bin tl eder

bunun % 33 gelir vergisi beyannamesi ıvırı zıvırı ve yıl sonu, 3 aylık stopajı derken bunun herhalde yarısı gider. kalır size 30.bin tl oralama olarak ama bu işte iyi olan arkadaşlar %1 gv olan kıbıra gidiyor oradan bi muhasebeciyle anlaşıyor aylık sanırım 1-2 bin gideriniz ve %1 kesintiniz oluyor çok cüzzi rakamlarla bu işten yırtarsınız.

tabi bu konuda daha bilgili arkadaşlar var onlar size yardımcı olabilir.