Anladım peki tepeme binmemesi için ne yapmam gerek ayri banka hesaplari ve ayri adsenselermi tepeme binse ne diyecek vergimi istiyecek
paranın gelir vergisini isteyecek en çok. bi muhasebeciyle çalışarak düzenli gelir beyannamesi verirsen sıkıntı kalmaz..