Zaten anime olsunda izlerim ben ya çocuksu şeyleri dahi izlerim seviyorum yani.Birde bu tarzda çizimler yaptığım için sevmemek için nedenim olmuyo

Kishimotoya hayranım ama cidden bu zamana kadar ne film ne dizi ne başka bişey Naruto kadar mükemmel bir yapım ile karşılaşmadım.
Olurda Bleach'i izlersen Tite Kubo'ya etmedigin laf kalmayacak zaten seriyi bitirdiginden dolayi

Animesini bitirdi birakti. Manga devam ediyor fakat Anime olmadan sadece Mangasinida okuyasim gelmiyor.Naruto o acidan hala iyi.Mangada okumus olsamda Animesini tekrar izleyebiliyorum.
Su son bolumu izlerken ben gurur duydum Naruto'dan

Hele Kakashi'nin "Sensei" derkenki bakisi ve tepkisinden sonra bagirdim yuru ulan narutoooo diye