Berkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@dergos, hocam sadece slogan ve renkleri kullansak hukuki bir problem teşkil eder mi acaba?

@KoS, 1000-2000 tane için lisans vermezler diyosunuz, hmm. onları bilmiyorum da en azından ben daha fazla üretime cesaret edemem. sonuçta satılacak mı, piyasası var mı tahmini şeyler biliyorum sadece.
Takım logosunu ve ismini kullanmadıkça bişey olacağını sanmıyorum ama işe kalkışmadan bi avukata sorun derim. Çünkü başta da belirttim şahsi fikrim.

Samsung Galaxy S4 ile gönderildi.