Merhabalar.
Ön kayıt işlemini gerçekleştirdim.
Açık öğretim kamu yönetimi 1. sınıfım. Aşağıdaki belgelerin hangilerini göndermeliyim?
Elimde bulunanlar :
Noter onaylı diploma fotokopisi.
Geçici AÖF öğrenci belgesi. (ayın 25'in de vereceklermiş orjinalini)
Ben buraya lise diplomamı göndereceğim yoksa aöf bürosuna gidip bir belgemi alacağım?
Kayıt Bilgi Formu (Öğrenci Bilgi Sisteminden yapılacak kayıt işlemi sonuna alınacaktır.) bunu nerde
Öğrenim belgesi
Halen bir yükseköğretim kurumunda öğrenim görmekte olan öğrenciler lise diplomalarının onaylı bir sureti ile ilgili yükseköğretim kurumundan alacakları öğrenci belgesini göndereceklerdir.
Herhangi bir yükseköğretim kurumundan mezun olan öğrenciler mezun oldukları kurumdan aldıkları yüksek öğrenim diplomasının tasdikli suretini göndereceklerdir.
Vesikalık fotoğraf (4 Adet)