2012-2013 yılında liseyi bitirdim. Üniversite sınavına girdim; ek tercihleri bekliyorum, eğer yerleşirsem kaydolma imkânım varmı? + 2 yıllık bir bölüme girsem ve bu sene yine sizin 2 yıllık bölümlerinizden birini bitirsem, 4 yıllık mezun mu oluyorum?