İlgilenmek farklı birşey işin içine girmek çook farklı bir şeydir. Kar getirecek bir oluşumun içine girip getiri beklememek bana göre fazla pollyannacılık yapmak diye düşünüyorum. Ayrıca sadece bilgi amaçlı r10 a giriyorum diyorsunuz ya bazıları daha önce açtığım konularda sadece fikir vermek için benden para talep etti. Yani çağımızda en büyük güç ün ve getirinin bilgi olduğunu düşünürsek sizde zaten otomatik olarak getiri sağlıyorsunuz. Bunlar benim düşüncelerim yanlış olabilir. Tartışma yaratmak konuyu kirletmek istemem. Dedigim gibi başarılar diliyorum.
Benim söylemek istediğim direkt olarak para kazanma amaçlı yapılan projelerin yüksek maliyetler gerektirdiği. Amacımız çözümleme ve bilgi gereksinimi yüksek olan bir sektörde uzman kişileri bir araya toplayarak organize olmaktır. Amacımız elbette bu işi yaparken gelir elde etmek, fakat düşük maliyetlerle hemen yüksek bir gelir elde etme gibi bir düşünce ile işe başlamak mantıklı değil.