Zaten ogrenci belgesi yetiyor diye biliyorum. Diplomaya gerek yok.
EXTREME_I cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
aynı durum bendede var

diplomayı kayıt yaparken verdim ikinci üniversite icin yine diploma göndermek gerekmiş. ne yapcam hic bilmiyorum
Mobilden yazıyorum hatalı yazılmış yazılarım için özür dilerim