Geera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten ogrenci belgesi yetiyor diye biliyorum. Diplomaya gerek yok.

EXTREME_I cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
aynı durum bendede var diplomayı kayıt yaparken verdim ikinci üniversite icin yine diploma göndermek gerekmiş. ne yapcam hic bilmiyorum

Mobilden yazıyorum hatalı yazılmış yazılarım için özür dilerim