akıllı telefonlara herkes gözü gibi bakıyor özellikle de iphone'lara. 0 alıp bir sürü para vermenize gerek yok.

elden teslim alarak 2. el almanızı tavsiye ederim. cihaz 1 yıllık olmasına rağmen kutudan yeni çıkmış gibi oluyor aynı.