bahçeşehirde okuyorum da hocam hazırlık geçmek için baya zor bir sınav vermen gerek.
Hocam ama hazırlık zorunlu değil. Geçen sene zorunluydu bu sene kaldırmışlar. Hazırlık okuyunca sınava mı giriliyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:12:47 -->-> Daha önceki mesaj 12:12:03 --
Okuma bence okulunu bir an evvel bitirmeye çalış ingilizce öğrenmek istiyosanda imkanın varsa kursa gidip çok güzel ingilizce öğrenebilirsin.
Bende öyle yapmayı düşünüyorum da ailem oku felan dediği için sizlere sorim dedim