Merhabalar,

O fiyatlara ben olsam; Golf 5, Honda Civic düşünebilirdim.

Fakat benzin önemli değil demişsiniz ama benzin olmuş 5 tl. Benim 2005 model mercedes a 150'im var. 100 km 'de 12 litre yakıyor keyfe keder arabaya binemiyorum.

Çok az yaksın derseniz 2007 model fiat palio öneririm. Benzin 5tl iken bile 180 tl'ye 1300 km gidiyor.