Arkadaşlar merhabalar;
Dün bir müşterim 31tl para yolladı ve hesabımda şuan.Yanlız işlemin yanında para iadesi yapın uyarısı çıkıyor.Aşağıdaki resim gibi :

Bu ne anlama geliyor ve ben bu parayı kullanabilir miyim ?
Yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkürler.