Konuyu yanlış kategoriye açmışsın, arkadaş onu söylüyor.
Alexa'ya gelirsek, R10'dan biraz tık aldırdın sanırım

1M altına düşmüş olması iyi denilebilir boş site için.
hocam bence bu bir tık değil yani bir zaman bir girdim siteye 52 kişi hepsi ayrı sayfada geziyor ve bu rahat 30 40 dakika boyunca vardı bir düşüyor bir giriyor