bberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hızlı bi şekilde teslim ediyor. işlemimiz 5 dakika sürdü
İlk twitter ticaretim hayırlı olsun adaş, iyi günler satış devam etmektedir

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:33:10 -->-> Daha önceki mesaj 21:26:57 --

Seahawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıcılar Sanırım Yabancı Kullanıcılar ve bot kullanıcılar, bunu lütfen belirtin.
Bot kullanıcı olduğunu nerden çıkarttınız oğuzcan bey Benim sistemini kullandığım arkadaşla uzun uzun konuştum referans link atabilirim profillere bakabilirsiniz %50 türk %50 yabancı yani.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:35:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:33:10 --

Ucuz yapıyorum diye, bot kullanıcı diyen oğuzcan bey lütfen takipçileri inceleyin : HESAP SAHİBİNİN İSTEĞİ ÜZERİNE KALDIRDIM LİNKİ Bot takipçi yok bile.
Ben bot takipçi kasıyorsam bot derim yani sıkıntı olmaz. + Olaraktan profillere girin hepsi canlı ve aktif kişiler.