hızlı bi şekilde teslim ediyor. işlemimiz 5 dakika sürdü
İlk twitter ticaretim hayırlı olsun adaş, iyi günler satış devam etmektedir

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:33:10 -->-> Daha önceki mesaj 21:26:57 --
Kullanıcılar Sanırım Yabancı Kullanıcılar ve bot kullanıcılar, bunu lütfen belirtin.
Bot kullanıcı olduğunu nerden çıkarttınız oğuzcan bey

Benim sistemini kullandığım arkadaşla uzun uzun konuştum referans link atabilirim profillere bakabilirsiniz %50 türk %50 yabancı yani.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:35:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:33:10 --
Ucuz yapıyorum diye, bot kullanıcı diyen oğuzcan bey lütfen takipçileri inceleyin :
HESAP SAHİBİNİN İSTEĞİ ÜZERİNE KALDIRDIM LİNKİ Bot takipçi yok bile.
Ben bot takipçi kasıyorsam bot derim yani sıkıntı olmaz. + Olaraktan profillere girin hepsi canlı ve aktif kişiler.