GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birisi benim için açıköğretimi arayıp bilgi alabilir mi ? Kıbrıstan bir türlü arayamadım. Lise diplomasını 1 hafta önce mersin üniversitesine verdim sadece öğrenci belgem var elimde dosyaları yollarken diploma yollamazsam sorun olur mu ? Boşuna 300 lira yatırmayalım birde
Zaten ogrenci belgesi yetiyor diye biliyorum. Diplomaya gerek yok.

EXTREME_I cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi