Birisi benim için açıköğretimi arayıp bilgi alabilir mi ?

Kıbrıstan bir türlü arayamadım. Lise diplomasını 1 hafta önce mersin üniversitesine verdim sadece öğrenci belgem var elimde dosyaları yollarken diploma yollamazsam sorun olur mu ?

Boşuna 300 lira yatırmayalım birde
Zaten ogrenci belgesi yetiyor diye biliyorum. Diplomaya gerek yok.
EXTREME_I cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi