Ben mi yanlış görüyorum yoksa her yerde mi böyle? Piyasayı baltalamak gibi olacak ama bu kadar şeye 20 TL demek ne kadar doğru bilinmez. Ayrıca bazı işlemlerde sıradan. Ben 75 ila 100 lira arasında yapıyordum şunu bunu yaparım diyordum. Desteği esirgemiyordum. Aşırı kötü fiyatlar.