Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16-27 Eylül 2013 tarihleri arasında Kayıt Yenileme işlemi yaparak dersleri seçeceksiniz ve yatırmanız gereken miktar belirlenecek.
Sınavsız ikinci üniversite ile felsefe okuyacağım.Kayıtlar 30 eylülde başlıyor.
Harç ücretini kayıttan önce yatırmamız gerekmiyor mu ?
Bu konu hakkında bir şey bulamadm.
Tam olarak ne yapmamız gerektiğini biliyor musunuz?